zaterdag 21 november 2009

Herreeeeeeefst

blaadjes copy

Tis herfst, en da is mooi hier. Veel bomen hier, dus ook veel bladeren. En zoals bijna iedereen weet verkleuren bladeren in de herfst en vallen ze daarna van de bomen. Da vallen van de bomen is deze week rondom mijn huis gebeurt. Maar vorige week zondag was het hier zeer mooi.

Ik was aan dit bericht begonnen effe geleden al, maar ondertussen hangen er bijna geen bladeren meer.

Heb het ondertussen niet echt druk gehad, maar ben heel de dag aan het onwterpen, heb nog een nieuwe opdracht bijgekregen. Vindt ik wel goed, zit ergens in dezelfde richting, maar is toch anders, en nu moet ik mijn eigen tijd wat indelen.

voor de rest heb ik niet zo veel te melden. Ik heb hier nog een paar foto’s van een paar weken geleden.

 

DSCF9175

speciaal voor mama haar verjaardag nog, een paar fotos van bloemen.

DSCF9183

DSCF9147

DSCF9148

Geen opmerkingen: