dinsdag 6 oktober 2009

De treinrit naar Karlsruhe


Ik had lekker de trein genomen als vervoersmiddel naar karlsruhe.
Niet alleen het goedkoopste, maar ook naar mijn mening de aangenaamste manier van reizen.... Enkel niet de snelste.
Mijn eerste trein deed er wat te lang over, en mijn tweede was een duitse, dus wel op tijd.
In bovenstaand filmpje kunt u mijn lotgevallen volgen op mijn treinrit, ik weet dat de tekst niet al te duidelijk is, maar probeer toch maar uzelf ervan te overtuigen dat u het verstaat, want ik heb niet zo veel zin om hier heel de uitleg te doen.
Allesinds, ik was op tijd daar, en de eerste afspraak voor een appartement (die ik om tien uur 's avond de dag daarvoor had gemaakt) leverde direct een kamer op, mijn twee-weken-aan-een-stuk-een-kamer-zoeken-plan werdt na een uur in Karlsruhe gereduceert in een Wat-nu-plan?

Geen opmerkingen: