vrijdag 9 oktober 2009

DE ZOO

Ze hebben hier in Karlsruhe ook een zoo.
Opt eerste zicht zoude zeggen dat het maar zo zo is (hahahahahahahaha)
Maar eigenlijk valt ze goed mee.
Ik heb direct een Jaartabbonoment op de zoo gekocht. Da was een beetje in een opwelling, maar ja, ben ondertussen al 4 keer geweest, en zo heb ik men 19 euro der al uit gehaald. Trouwens, zo duur is da ni als ge vergelijkt met de zoo van antwerpen.
Deze zoo is qua omvang groter, maar het aantal dieren en het oppervlakte ingenomen door hen is kleiner. Ik zou zeggen den helft. Maar als ge dan ziet dat een jaarabbonoment minder kost dan een keer naar de zoo van antwerpen, dan vindt ik het wel de moeite.

Van zoo Karlsruhe

Er is een groot spullement met drie ijsberen, wa trouwens de saaiste dieren zijn die er bestaan, die doen heel den dag niks, das ook ni constructief he. Maar ja, de zeeleeuwen maken da goed, daar kan ik uren naar kijken, ni dat ik da al gedaan heb, maar aan een kwartier bijeengerekend kom ik wel.
Ze hebben wel een rare gezinssituatie, maar da maakt het er alleen boeiender op.

Van zoo Karlsruhe

Geen opmerkingen: